5:33 pm - czwartek Październik 18, 2018

Jedz regularnie i chudnij

Cukrzyca ma wiele wspólnego ze wskazaniami naszej wagi. Im większe cyfry pokazuje wskazówka, gdy postanawiasz sprawdzić swoją masę, tym większe ryzyko, że będziesz mieć problemy z cukrzycą. A może już masz? W jednym i drugim przypadku wskazana jest odpowiednia dieta. Osoby otyłe i z nadwagą są w grupie zwiększonego ryzyka zachorowania na cukrzycę – to doniesienia nowoczesnej medycy. Co ważne, zbyt duża waga jest czynnikiem nawet bardziej istotnym niż spuścizna genetyczna.

Jak odżywiać się prawidłowo, by kilogramów nam nie przybywało a organizm optymalnie przyswajał pokarm? Ważne jest przede wszystkim odpowiednie rozłożenie posiłków w ciągu dnia. W jaki sposób się odżywiasz? Czy masz w ogóle czas na spokojne zjedzenie obiadu? A co ze śniadaniem? To pytania, które są znacznie bardziej istotne niż mogłoby się wydawać. Prawidłowy harmonogram to porządne śniadanie, nieco mniejsze drugie śniadanie, obiad oraz niewielkie podwieczorek i kolacja. Drugie śniadanie i kolacja powinny mieć mniej więcej taką samą liczbę kalorii. Podwieczorek może być mniejszy.

Obiad to rzecz jasna największa dawka kalorii, ale na drugim miejscu plasuje się śniadanie. Zwłaszcza to ostatnie wskazanie jest często ignorowane. Poranny pośpiech nie sprzyja spokojnemu przyswajaniu posiłków. Tymczasem to prosta droga do niewłaściwego metabolizmu i szybkiego tycia. A co za tym idzie – również problemów z niewłaściwym poziomem cukru.

nowy produkt Avamys 1mg/500 stanowi alternatywę do mocniejszych leków przedwątrobowa żółtaczka hemolityczna powoduje rozpad czerwonych krwinek

Jedz regularnie i w odpowiednich ilościach, a być może unikniesz cukrzycy, nawet jeśli masz do niej genetyczną skłonność.

W kategorii: Cukrzyca, Otyłość i cukrzyca

Komentowanie jest zamknięte.